FB, TWITTER,BLOGSPOT ICON









Monday, March 3, 2014

Masalah Cerita Korea

Korang tahu ape masalah utama cerita korea nih?

A said over.
B said masalah cinta dan taraf
C said muke je cntik
D said storyline mengarut,fantasi
E..
F..
G..
H..
I..

Sampai bile nak habis nih... hahha.masalahnya sume ta btol. AND suddenly

J said kecian hero kedua!

Jyeahhh!!! berbaloi ta pernantian korang?? krik .. krik.. hahha..


Betoll wooo.. aku mmg tgok ni sebagai masalah besar.hhahaha..sbbnya everyone deserve to be happy. buat lah ending dia, hero kedua tu dapat partner gak.ni tak..hero mmbawa hati yang lara..menjauhkan diri..memendamkan rasa..bla bla bla

Aku mmg ta leh nak elak kalau tgok korean drama je,mmg ak akan fall in love with 2nd male lead punyalah.konpem.100%.walaaupun hero lagi hensem ke hape ke..hero kedua tua ke.. macam Emergency Couple tu.tahu knape?? Sebab hero kedua ni sgt pndai meraih smpati kita...meminta disayangi dan aku selaku org yg banyak dengan rasa cinta ingin menolong golongan ini dengan mencurahkan sayang aku kepada mereka..hahhaha..

Pastu side effect kpda masalah itu,mulalah aku marah2 sepanjang tgk cite..kadang2 stop terus..tension dan hangin satu badan.over je kan.well untuk mengatasi masalah itu,aku kurangkan tgk cite korea,,yeke?? haha..dan prefer crite jepun..sbb jepun jarang yang ad 2nd lead actor n kalau adepon ending untuk dia acceptable..hahha.. namun begitu,masalah cite jepun pulak..Syndrome AMMTD.. ape ke bendatuh?? #AirMataMengalirTanpaDipinta ..sume cite yang aku tgok sedey2 je.. contohnya.

one litre of tears.bukan seliter je..berliter2 tau
so,sape pernah tgk cite nih tapi ta nanges??? Gua tabik spring lahh.. bapak TOUGH. tapi ta ley jadi calon suami lahh.. tade perasaan..kteorg tgok ni satu malam trus habes..siap kene fluuuu lagi yerr...

okey sudahlah.sbenarnya tada idea..tu mengarootzz je.sebab kiteorg diorderkan post 2 entry seminggu . dgn jdual yg pack,ini je yg mampuuuuu..




No comments:

Post a Comment