FB, TWITTER,BLOGSPOT ICON









Sunday, May 25, 2014

3 big letter

Salam.



3 big letter yg akn aku bicarakan (*awkward gilos.lame ta blogging) hrini bukanlah I <3 U tapi
I.P.K.
ape ke benda tu kan?
sape bukan budak UO lagi2 bukan bdak UKM mmg takkan tahulah.tu nama sekretariat kat kolej.
ala-ala persatuan dlm asrama lah bhsa bdak hingusannya.

so IPK stands for Integrasi Perpaduan Kaum. masa mula2 kena choose nak pilih sekretariat kan..IPK ta trlintas lgsung dlm kpala aku. yg ada dlm kpala aku mase tu HELA (hubungan luar dan antarabangsa) sbb ad program jalan ke Sabah..hmm kerohanian. krik krik. haha.

so,ditakdirkan aku ke IPK sbb ikut Syikin,antara org mula2 aku knal kat UKM nih. So, dgn risaunya melangkah ke IPK, boley ke masuk ngan dyeorg.pada awalnya,,kekok memang tahap err.. dyeorg yg kbanyakan ahli IPK ni roomates, floormates..aku ttbe trcmpak disitu.

ok.bermula dengan lawatan ke Tasik Kejut. tu sume rncgn MEP (ketua)kteorg,YUOGAN,dlm misinya utk mrpatkan kteorgg..masa tu kekok lg.tp hmm.ok lah sikit.kot.haha.



kmudian.kteorg ade makan2. selalu lah gak.besday party ,pegi masuk pesta tanglung lah, sukarelawan sini sana n so on.




part kemuncak dia bermula time Dream Resonance, kteorg masuk prtndingan eng drama. smgat giler brlatih. smpai berkmpung kat bilik xtvt. dah hari2 praktis,jd makin rapat.

next,ktorg p program MESRA di Pahang.. perhh..bond wktu tu dah macam hape. boley kongsi selimut lah. *wink wink. hahha

den kteorg ade FESKUO, Food Paradise Festival .. hmm mmg blood thicker than water lah :) i couldn't express more how close we are. crying T.T. sgt close yg peringkat dh boley citer mslh pribadi, keluarga n so on. And Felo pemantau kteorg pon kaki layan je perangai ngok ngek kteorg. kteorg close ngan felo pon sem 2 ta silap. sbb sem 1 felo kteorg tuh sbuk buat research. DR to- be katakan.amin.


kteorg kaki jalan.dan juga kaki lepak.



selfiee jd kbiasaan kteorg stiap kali brjmpa..hmm haha.byk gmbaq kat orangg..tadee smpanan sndiri..almaklumlah phone cikai. org kate nk jg blogger kene ad kmera cntik.or at least phone cmera yg cntik.okeh.nntikan iphone6 dr aku. kbai.hahah.



Btw, thenx for being there. Keep calm and meet again next sem !


No comments:

Post a Comment