FB, TWITTER,BLOGSPOT ICON









Wednesday, May 7, 2014

my definition of gentleman

Salam uolss.

Atas permintaan ramai tajuk ini dibawakn. Hahha..bjet belog femes sokmongg.
Sementara nak pegi kelas Academic Communication..rajen pulop nak menaip dulu.

Laen org laen definisi gentleman nih. ad yg ckp yg tlong girls angkat barang. eventhough pompuan tu mmpu je sbnrnya. yg tolong bukakkan pntu. yg itu dan yang ini.
erkk? 

Bagi saya, lelaki yang gentleman adalah lelaki yang apabila dia nmpak sit dia dalam bas sbelah pompuan, dia berusaha menukarkan sitnya dgn pompuan laen yg mungkin brade situasi yg sama.

Kahkahkah..aku tidak lain tidak bukan motif entry kali ni nak cite pasal ape yg brlaku kpda diriku stiap kali naik bas.

PERRRRHHHH. aku kalau naek bas sorang je,konpem 100% mmg dpat sbelah laki..haishh sabor jelahh.. pastu,bile aku mula je bersuara nak bertukar tmpat,tmbul pulak kekecohan dalam bas. sudahnya aku diamkan diri. mesti ad yg kate "asal ko ta mintak single sit"..mestilah jwpannya dah penuhhh cik adik hoii..

Akibat daripada itu,tidur aku spnjang perjalanan 5-7 jam mmg lah ta lena.. So, betapa gentlemannya anda jika mmpu mengubah sit anda dgn pompuan lain dan secara tidak langsung mmberikan daku tidur yg lena spnjg perjalanan. That my definition of gentlemen. Slmat mmpraktikkan.


No comments:

Post a Comment