FB, TWITTER,BLOGSPOT ICON









Thursday, May 29, 2014

Alhamdulillah..

Bismillah..
 Haa..tau ta nak cite ape nihh?? cite pasal cek kahh?? hahah. alhamdulillah..ingat ta aku cite sal cesmed tmpoh hari?? tapi aku ta cite further.. yg grup aku wakil Set bertanding peringkat Fakulti Ekonomi dan Pengurusan (FEP). Dan alhamdulillah. berjaya wakil FEP ke peringkat UKM. dan alhamdulillah juga dinobatkan sebgai johan peringkat UKM. alhamdulillah summa alhamdulillah.

so, mmperkenalkan org2 disebalik tabir kejayaaan ini.

TA(teaching assistant) yg cannot say no to us.very helpful :)
Dr.madeline n Dr. Faridah yang sggop bermalam ngan kiteorg utk touch up n baiki presentation 
IPKIANS yg sgt supportive. msg2 penaik semngat betubi2 masuk.even before naik stage.smpat lagi baca msg dyeorg.

last but not least,grupmates yg berhempas pulas utk kemenangan ini


gambar dari atas.wktu presentation. mane aku? cer cari.. haha.. aku yang kat restroom. duk handle slide. almaklumlah aku kan CTO. first grup present woooohh..maka banyak lah masalah teknikal. tapi alhamdulillah tidak segelabah dahulu. berkat doa dan sokongan semua. crying :')


So, ini ibarat kejayaan semua. pukal. touching sesangat dgn support dr sume org. ta dilupakan penyokong dari fakulti sndiri.. walaupon berada jauh ke belakang..tapi suara support dgr smpai ke depan :) 
Hmm. ta tau nak ckp ape dah. saya tada bhgia sgt utk kemenangan nih.tapi saya bahagia sgt dapat buat org lain bahagia.



No comments:

Post a Comment