FB, TWITTER,BLOGSPOT ICON









Monday, March 3, 2014

Being Jealous is Losing

haha. korang tgk cite Cheongdamdong 111 ta?
ta...
ok fine..disebabkan aku peminat tegar CNBlue makanya aku layan lah show nie. sal life artis2 bawah FNC entertainment. booooo..ta kenal..knl JYP , SM, CUBE..= =' okehlah..
bawah FNC ade bbrape grup yg femes antaranya CNBlue sniri, FTIsland,AOA,Juniel n Lee Dong Gun.
wehh..aku ckp korang... bpak bes kalau boleh keje under company  ni..dyeorg sgt family-like.
Lagi2 CEO dyeorg. aritu aku pernah baca kot ad satu malaysian ni menang contest n dapat keje bawah FNc
HUNTONGGGLAH..

okeh.bukan itu sbnarnya yg aku nak kongsi.sape tgok Cheongdamdong.. mestilah tahu part nihh.


nampak taa sub kat situu.. tu jonghyun ckp kat minhyuk and i find it quite interesting :3
Dalam konsep Islamnya, kalau korang rasa CEMBURU terhadap nkmat org lain mknanya anda sedang KALAH dengan syaitan yang mainpoint dia mmg nak suh korang jauh ngan Allah,nak suh korang doubt ngan pencipta kita. dun wory my fwenzz,stiap org ad part msg2. sblom ditiupkan roh lagi,sumenya dah dirancang dengan sangat rapi.

SO,Stop Complaining Start Blessing

Selain itu,(ecece..dah mcm essay).. bak kate mat lupi (baca as math luthfi).. Awaik hangg loseerr sgt..Org yang jealous ni dia sbnrnya comparekan diri dia ngan org lain dan merasakan dia berada di bawah org yg dicomparekan itu. So,anda sndiri scra tidak langsung mengumumkan yg anda kalah. kan LOSER tu.So,ape yang korang boley buad adelah.. dah compare kan. pastu contoh: woohh dia DL aku ta. tayah nak rasa cemburu frust menonggeng. Just ckp chill lek. Aku boleh buat better dr dia pasni. Saje je aku pagi peluang tu. JUz Wait n SEE. pastu korang usahakan lah.. Jgn ckp je pandai buatnya ta.. Mmg korang double triple LOSER lah.

So,kpda kawan2 yang rasakan dirinya kecil(means have nothing to be proud of) n sama waktu dengannya STOP thinking like that. Anda ad sesuatu yg boleh dibanggakan. Yakinlah kepada kmmpuan diri anda. At least apa yang boleh dibanggakan adalah anda baca entry saya sampai hbes.. hahhah

#smpaiBileNakCemburuJe

No comments:

Post a Comment